Administració de comunitats, lloguer i patrimoni
08301, Mataró
Carrer Hospital, 9-13
Et rebem a les nostres oficines
Gestió lloguer i patrimoni
Guardonats amb el Segell de Qualitat dels Administradors de Finques de Barcelona-Lleida. Especialistes en administració i gestió de lloguer i patrimoni.
Recerca
Gestionar la recerca de clients potencials, verificant les seves acreditacions de solvència econòmica.
Conformitat
En tot cas, la conformitat a la viabilitat de l’operació d’arrendament, quedarà ultimada per la propietat.
Assegurança
Opcional, fer una assegurança per cobertura d’impagaments.
Legislació
El contracte d’arrendament que es pugui subscriure a l’empara del present contracte, es regirà per la legalitat que estigui en vigor a Catalunya en el seu moment i, adaptat, a les condicions particulars i específiques que s’acordin convencionalment entre les parts.
Gestió fiscal
Proporcionar tot el necessari per que la Gestoria presenti els impostos per compliment de les obligacions fiscals segons la nova personalitat jurídica de la propietat de la finca.
Confecció resum anual per certificació de la Renda ( ingressos i despeses).
(Opcional). Presentació trimestral model 303-390 del local tindrà un cost addicional.
Àrea Jurídica
Consultes de tot tipus de qüestions relacionades amb la LAU. Assessorament per reclamacions impagaments, desnonaments i mediació. El cost del procediment judicial, en el cas de realitzar-se seria previ pressupost presentat a la propietat.
Les liquidacions i abonaments a la propietat es faran mensualment, en un termini de vint dies naturals, al cobrament del arrendatari. L’Administrador gestionarà les incidències amb l’habitatge i amb la relació amb l’arrendatari, també amb les empreses de subministraments de serveis i companyies d’assegurances.
Administració de comunitats a Mataró
Guardonats amb el Segell de Qualitat dels Administradors de Finques de Barcelona-Lleida. Especialistes en administració de comunitats amb més de 30 anys d’experiència.
Gestió 360º
Gestió global de tot el que afecta a la seva comunitat. Des de la constitución d’obra nova, Gestió comptable, fiscal i juridic. Atenció presencial I Telefonica, així com mitjans actualitzats com la web, per fer més ágil i ràpida la solució de dubtes, sinistres i d’incidències , Gestionem amb compte bancari individual de cada comunitat, aplicació de despeses segons coeficient o parts iguals segons despesa, estudi econòmic de manteniment de l’edifici (ITE) i segons normativa administrativa actual (Certificat Digital i RGPD).
Mediació
En els conflictes entre veïns i amb tercers que vinculi el bon funcionament de la comunitat de propietaris.
Morositat
Cobrament de rebuts. Control i seguiment del impagats. Gestió per reclamació de deute.
Assessorament
Estem col.legiats pel col.legi d’Administració de Finques de Barcelona i Lleida CAFBL. També estem col.legiats com a Agents de la Propietat Immobiliaria API. Oferim tot l’assessorament necessari comptable, fiscal i juridic, així com confecció de nous Estatuts a mida de les necessitats. També dispossem de department de corredoria d’assegurances.
Junta anual
Convocatòries per Junta Ordinaria anual, redacción de l’acta corresponent. Control economic I presentació d’Estat de comptes anual.
Junta extraordinària
Sempre que sigui necessari i/o a petició del President.
Reformes
Un correcte manteniment i conservació de la seva propietat es imprescindible. Tot i això, moltes vegades al marxar un llogater, o preparar un pis per vendre es fa necessària una actualització (canvi de finestres, els mobles de la cuina, el bany….) I si el que necessita es una reforma?
A Finques Macià acompanyem en la seva opció de reforma, necessària o de millora. Comptem amb un equip d’operaris i empreses externes que resoldran qualsevol necessitat: paleteria, fusteria, lampisteria, pintura
Incidències
Gestionem tot els sinistres i incidències en questions de manteniment, així com en execució d’obres extraordinàries.
Una marca no és un nom. És capital humà.
Finques Macià ha fet un camí, s’ha format i ha construit. Vosaltres ens valoreu i nosaltres us agraïm la confiança.
Comunitats
Gestió Immobles
Assegurances
La constant evolució dels despatxos envers criteris empresarials amb l’objectiu d’aconseguir una gestió més eficient i dinàmica, sense afectar en la qualitat dels serveis, fa que l’Administrador de Finques, cada dia més, hagi de delegar algunes de les seves funcions en determinats col·laboradors i personal del seu despatx, com pot ser l’assistència a les Juntes de Propietaris, sense deixar d’assumir per això la responsabilitat íntegra que suposa la seva activitat.
T’oferim gestió de proximitat per personal titulat com a Oficial habilitat.
Per causar alta com a Oficial Habilitat d’Administrador de Finques Col·legiat es necessita acreditar uns coneixements específics, la qual cosa es podrà fer mitjançant la superació d’un curs de formació teòrica i pràctica en matèria de Propietat Horitzontal que el imparteix el Col·legi.
Atenció telefònica i presencial per dubtes i sinistres. Assessorament jurídica I fiscal actualitzada per totes les qüestions relacionades amb la teva comunitat.
Estem col·legiats en Administració de Finques de Barcelona-Lleida . Recentment hem estat guardonats amb el Segell de Qualitat després de passar una auditoria del propi Col.legi.
JUNTES DE PROPIETARIS
Especialistes a Mataró
Administració de comunitats a Mataró, agents de la propietat immobiliària i gestió de patrimoni.